ROMUALD KARKOSZKA

Marketing | Digital&SEO | Copywriting | Webmastering

Jestem absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego (2005) na kierunku Zarządzanie i Ekonomią oraz Uniwersytetu du Littoral we Francji o specjalności Zarządzanie Przedsiębiorstwem w UE. Pracę zawodową rozpocząłem od agencji reklamowej (2 lata), później pracowałem jako wykładowca na uczelni i kierownik marketingu (prawie 5 lat), jako menedżer oddziału banku, product manager japońskiej firmy (3 lata), dyrektor ds. rozwoju i marketingu firmy produkcyjnej (5 lat) oraz dyrektor marketingu grupy produkcyjnej obejmującej trzy spółki. Przez 1,5 roku współpracowałem z Platynowym Partnerem Atlassian w zakresie copywritingu i marketingu. Na chwilę obecną świadczę usługi marketingowe i copywriterskie dla Klientów IT z Warszawy. Posiadam również dyplom trenera LMI i roczną praktykę w prowadzeniu treningu dla kadry zarządzającej. Jestem specjalistą w zakresie strategii, inbound marketingu, piszę artykuły i teksty reklamowe. Potrafię również projektować grafikę oraz tworzę strony internetowe w opaciu o CMS Wordpress.

DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE



Wybrane branże:

AGENCJA REKLAMOWA GRAFIK STUDIO
  • Opracowywanie tekstów reklamowych, pisanie artykułów sponsorowanych, tworzenie haseł i sloganów, wykonywanie mediaplanów, opracowywanie strategii i koncepcji reklamy dla klientów firmy, współpraca z działem graficznym oraz drukarniami. Wyklejanie grafiki zewnętrznej, praca w drukarnii.
  • SATO Polska Sp. z o.o.
  • Sprzedaż, marketing i zarządzanie dystrybucją produktów Auto ID. Przygotowanie dedykowanego LP dla produktu, prowadzenie mailingu do Klientów biznesowych oraz materiałów reklamowych dla klientów końcowych. Podtrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi.
  • INFINITA Sp. z o.o.
  • Tworzenie treści artykułów, ulotek oraz stron internetowych. Koncepcje stoisk targowych, udział w konferencjach medycznych, realizacja mailingu do klientów branżowych. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych.
  • IZAR Producent połączeń elastycznych wysokoprądowych. Formułowanie i wdrażanie strategii rozwoju firmy oraz strategii sprzedażowo-marketingowej, sprzedaż, bieżące zarządzanie firmą, kontakt z kluczowymi klientami krajowymi i zagranicznymi, rekrutacja nowych pracowników. Rozbudowa zakładu i pozyskanie nowych technologii (kredyt technologiczny).
    PANDA Trzebnica Sp. z o.o. - producent mebli fryzjerskich
  • Zarządzanie marketingiem, projekty reklam prasowych i internetowych, copywriting (artykuły sponsorowane i redakcyjne), projekt aplikacji na systemy Android i iOS. Tworzenie i opieka nad stronami www, reklama zewnętrzna i programy lojalnościowe, zarządzanie komunikacją z klientem, strategia marketingowa, zarządzanie sprzedażą detaliczną, udział i organizacja licznych imprez targowych i konferencji dla sieci dystrybucyjnych.
  • MILANO -eQ sklep internetowy.
  • Tworzenie serwisu połączonego z systemem Comarch, przygotowanie reklam kontekstowych AdWords, identyfikacji wizualnej. Prowadzenie profili w mediach społecznościowych.
  • WYŻSZA SZKOŁA MENEDŻERSKA
  • Współpraca z mediami (prasa, radio, telewizja), planowanie akcji promocyjnych, wykonywanie projektów graficznych, organizacja konferencji naukowych, przygotowanie targów reklamowych, opracowanie treści reklamowych.
  • Prowadzenie zajęć ze studentami: Badania rynkowe i marketingowe, Analiza rynku, Podstawy marketingu i sprzedaży, Marketing internetowy; Psychologia reklamy, Marketing usług; Public relations
  • POLBANK EFG
  • Realizacja uruchomienia placówek bankowych na terenie Górnego i Dolnego Śląska. Zarządzanie personelem opieka nad reklamą zewnętrzną, odpowiedzialność za plany sprzedażowe.
  • TEB Akademia Sp. z o.o.
  • Projekt budżetu marketingowego dla wybranej uczelni w oparciu o zaplanowane środki. Przygotowanie nowych treści informatorów na postawie założeń strategii komunikacji oraz dyskursu i zgodnie z atrybutami marki uczelni; rezerwacja powierzchni reklamowych w ramach OOH oraz planowanie i zakup spotów radiowych, bieżące rozliczanie działań oddziału; czynności menedżerskie i rozliczanie pracy specjalistów.
  • DEVINITI Sp. z o.o. | Soflab Sp. z o.o. | Uniteam Sp. z o.o.
  • Kompleksowy marketing dla IT: Tworzenie koncepcji produktów, nowej oferty i opisów usług IT. Przygotowanie nowej strony www oraz opisów i treści do landing pages. Przygotowanie infografik do tekstów.
  • Prowadzenie mediów społecznościowych, przygotowanie opisów produktów, treści sloganów i haseł udział w opracowaniu koncepcji gadżetów, nadzór nad spójnością materiałów marketingowych.
  • Copywriting i publikacja kilkudziesięciu artykułów na temat Atlassian, Jira, pluginów oraz oprogramowania Freshworks, GitLab itp. Tworzenie obszernych artykułów z obszaru robotyzacji, Devops, anonimizacji i pseudonimizacji danych, ITSM i ITIL.
  • Mleczni Bracia Sp. z o.o.
  • Content marketing. Przygotowanie strategii contentowej, tworzenie artykułów, dostosowanie sklepu internetowego, przygotowanie reklam AdWords, remarketingu itp.
  • JPK Insight (GWW)
  • Przygotowanie treści artykułów branżowych, zmiany kolorystyki na stronie www, zmiany treści strony www, poprawa przejrzystości, opracowanie formularzy kontaktowych, zgód marketingowych, projekt graficzny infografik
  • Copywriting i content marketing

    Jestem autorem lub współautorem ponad stu publikacji w branży IT z takich dziedzin jak produkty Atlassian, robotyzacja, zarządzanie i automatyzacja testów, DevOps, anonimizacja danych, zarządzanie tożsamością i dostępem itp. Tworzyłem także publikacje z obszaru prawa podatkowego, medycyny estetycznej, a nawet dietetyki. Artykuły piszę najczęściej na podstawie briefów, których twórca staje się docelowym autorem.
    Wspieram w ten sposób specjalistów różnych branż, redagując treści, wyszukując analogie i uproszczenia w tych trudnych zagadnieniach. Analizuję słowa kluczowe i długie frazy pozycjonujące teksty pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarki Google.
    Nie zmienia to faktu, że to wiedza merytoryczna ekspertów jest kluczowa dla artykułów i oni są prawdziwymi autorami treści - powinni zatem stanowić źródło kontaktu dla potencjalnego czytelnika. Większość współtworzonych przeze mnie artykułów zajmuje pierwsze miejsca w wyszukiwarce Google (2021).
    Poniżej przejdziesz do oferty copywritingu lub moich przykładowych publikacji.

    AUDIO
    I VIDEO

     

    Nagrywam treści audio lub audio-wideo głównie do krótkich filmów instruktażowych (IT), filmów produktowych itp. Oczywiście, jeśli jest taka potrzeba, samemu piszę scenariusze nagrań.

    Próbki nagrań znajdziesz w sliderze

    Zatrzymaj kursor na wybranym video

    KONTAKT

    Kontakt telefoniczny +48 726 06 7000